2010. augusztus 10., kedd

Gomba Kanadából

Mi lehetne nagyobb öröm egy blogot-írogató ember számára, ha nem az olvasóktól, követőktől érkező visszajelzések, kérdések, ötletek ?! Magán postaládámba elég sok tipp, tanács, sőt bejegyzés is érkezik, gondoltam a legutóbbit megosztom veletek. Szerzőjét remélem csak azok ismerik fel, akik amúgy is ismerik "munkásságát" :)

"Olvasgattam a blogicádat, s gondoltam, elmesélem, mifele gombát lőttem a hétvégen, talán megoszthatod az otthoniakkal is....http://en.wikipedia.org/wiki/Hypomyces_lactifluorum - Meg hát!
Állitólag csak az amerikai kontinensen létezik, ami az érdekesebb, az egész erdő kopogó száraz volt, nem is nőtt másféle gomba, ebből viszont rengeteg volt. Már régebb is láttam, csak valahogy nem gondoltam arra, ehető is. No de aztán egy csomót szedtem, leforráztam, s csuda, szinte semmit sem veszített a súlyából, s rendkivül húsos maradt, a finomságról nem is beszélek. Egyszóval, még öreg fejjel is tanulok."

File:Lobster mushrooms.jpg

A levél óta nem érkezett hír Kanadából, de remélem ez nem a gomba késői hatásának számlájára írható! :)

Nincsenek megjegyzések: