2012. március 21., szerda

Elfogadom a macit!

Kaptam egy maci-díjat a Mercury29Lion nevű bloggertől, aki régi ismerősöm és úgy gondolta, hogy a blog megérdemel egy ilyen kitüntetést. A szabályok értelmében (lásd a bejegyzés végén) ezt illik megköszönni (köszönöm kedves anyuka!) és tovább adni, illetve írni magamról. Sok kedves blog van, amit látogatok, ezért még a kiválasztott blogon gondolkodom. Magamról pedig...beillesztem az indoklást :))):
 
"http://kollozsolt.blogspot.com/ Köllő-bio-túra a blog fedőneve, és egy sepsiszentgyörgyi biológia- és környezetismeret-tanár barátom írja. Hasznos, mint információs és ismeretterjesztő forrás, és nem kevésbé olvasmányos. Van benne minden, ami természettudomány, helyismeret, és úgy gondolom, mindenképpen díjat érdemel, hogy egy kétgyerekes apuka szabadidejében a diákjai (és mindenféle érdeklődő túrázó, természetszerető felnőtt) számára színvonalas cikkeket írogat az állat- és növényvilág, illetve a világűr érdekességeiről. Méltán megérdemli látogatóinak magas számát. Kicsit jelképesen kitüntetem vele szívem szerint Sepsiszentgyörgy néhány másik régi generációs tanárát is, köztük azokat, akik még jóval a blogírás, az internet berobbanása előtt engem megtanítottak (remélem, hogy elég jól és helyesen) írni, és értékelni azt a helyet (a Földet és Székelyföldet), ahol születtem. Zsolti, fogadd szeretettel a sárga macit! Külön köszönöm, hogy a fejlécen mindig személyesen hozzám szólsz, ugyanis a lassúság miatti panaszkodásban hajlamos vagyok figyelmen kívül hagyni, hogy már megint dögledezik alattam egy ló.



Na mármost a dolog az alábbi játékszabályokkal is jár:
1. Vedd át a díjat!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodra!
4. Add tovább másik 4 blognak! – ez a Luxemblogger óta, magyar körökben új hagyomány szerint, 2-re zsugorodott, de mivel egyetértek az érveléssel, én is így viszem a hagyományt, és csak két internetes naplóírónak adom tovább. A továbbiakban majd az én díjazottaim döntik el, hogy két vagy négy másik bloggernek ítélik oda.
5. Írj magadról 3 dolgot!"

Nincsenek megjegyzések: