2010. október 4., hétfő

Waldorf piknik

Szombaton egész napos waldorf-óvodás-beszélgetős-főzőcskélős-nézelődős tevékenységre került sor. A helyszín: a várostól 7 kilométerre levő Benedek-mezőn található tábor. A csoportos tevékenységek mellett akadt időm egy kis nézelődésre is a közeli erdőben. Ime a nap dióhéjban:

 Szedtem egy nagy adag trombitagombát, melynek egy részét az este megettem, a többit eltettük savanyúságnak.

 Fotóztam sok-sok gombát, ez a csoportocska lett a kedvencem...

 Figyeltem titkon az óvodásokat, ahogy festették a papírsárkányokat...

...a fonalakat...

...és ahogy ismerkedtek

 Lefotóztam (ismét) a bánáti sáfrányt...

...az őszi kikericset...

...a kecskerágót...

 Kenyeret sütöttünk

Morzsára fel, gyerekek!!!

 Tokányt főztünk (a többes szám ez utóbbi két tevékenységnél részemről inkább szimbolikus...)

Szilváslepényt készítettünk (ettem volna, ha még maradt volna!)

 A végén még tűz is kerekedett












Nincsenek megjegyzések: